Makanan segera yang menarik

Assalamualaikum dan hi semua. Saya tahu anda semua tentu lapar terutamanya pada para pelajar yang masih buat kerja, assignment dan yang tengah main permainan video. Saya tahu sebab saya juga adalah salah orang pelajar yang masih belajar. Semua pelajar ingin makan makanan yang cepat kerana tidak mempunyai masa disebabkan kerja yang bertimbun. Jadi saya sebagai pelajar akan mengongsikan tentang makanan makanan yang para pelajar inginkan.

1) McDonald

Ini merupakan salah satu makanan kegemaran untuk para pelajar termasuk orang lain. Tetapi saya banyak tuju kepada para pelajar kerana kami sentiasa lapar. Kalau dapat makanan ini secara percuma, Alhamdulillah memang seronok kami ucapkan heheh.

2) KFC 

Ini salah satu daripada pesaing McD iaitu KFC. Keranggupan ayamnya yang menjilat jari serta hidangan yang pelbagai telah membuka selera kami untuk makan lebih banyak. Tapi mana kemahunya, sebab bila buka dompet, yang keluar hanyalah rama rama sahaja. Tapi bila kaya, memang kaya betul. Memacam hidangan kami akan beli. Selain harganya yang agak mahal, kami kurang membelinya terutama pada akhir bulan. Tapi secara keseluruhan, KFC memang best sehingga menjilat jari kawan.

3) Domino Pizza 


Pizza ialah dikira sebagai aneka roti yang diletakkan dengan pelbagai jenis "topping" untuk melazatkannya. Selain daripada itu, rotinya lebih lembut dan harganya yang lebih murah, ia telah menjadi salah satu daripada pilihan untuk kami semua. 

Comments

Popular posts from this blog

Cara Bermain Sofball

SPM 2016

Kegunaan Kad Grafik