Jenis Kasut Lelaki

Jenis kasut
1)  Sneakers 

-Merupakan kasut yang paling ramai orang pakai termasuk perempuan. Ianya amat mudah dibentuk bukan sahaja dengan gaya converse tapi banyak lagi. Bentuknya yang agak lawa dan kemas memberikan kesempurnaan kepada lelaki untuk memakainya. 
Ini antara kasut sneakers yang diminati oleh warga Vans Of The Wall. Bentuknya yang kemas memberi keyakinan dan keselesaan kepada pengguna.

2) Kasut Sukan

-Saya yakin yang semua lelaki pasti meminati sukan terutamanya bola sepak. Banyak lagi sukan lain dan hampir semua sukan mempunyai kasutnya yang tersendiri. Banyak kedai yang menjual kasut sukan terutamanya di Al Ikhsan ataupun kedai sukan lain. 


Ini merupakan kasut untuk jogging. Terdapat beberapa paten yang ada dan semuanya bergantung pada pilihan kita.


Ini pula adalah kasut boot yang amat diidamkan oleh semua pemain bola. Ia direka khas dengan bentuk dan tajam yang tajam untuk memberi keselesaan ketika berada di atas padang rumput. Diletakkan juga bersama span didalam kasut, juga untuk keselesaan. 

3) Oxford 


Merupakan kasut yang paling senang dicari kerana hampir semua kedai kasut ada menjualnya. Kasut ini sesuai digunakan untuk ke majlis formal atau untuk ke pejabat. Ia dipadankan dengan seluar slack, kemeja atau baju berkolar.

Comments

Popular posts from this blog

Cara Bermain Sofball

SPM 2016

Kegunaan Kad Grafik